Marcafè je osnovan 1942. u Abruzzu u pokrajini Teramo i još je uvijek vođena od strane osnivačke porodice od strane Silvestra Marcozzija, glavnog odvjetnika i Emilija Marcozzija, direktora za izvoz i robnu marku. Poštivanje tradicije i želja za poboljšanjem oduvijek su identificirali tvrtku i nadahnjivali inovacije i poštivanje povijesti cijelog tima, fokusirajući misiju na dva kamena temeljca: strast i kvalitetu.
Marcafè kava nalazi svoj izraz u svakoj od svojih linija proizvoda, a rezultat je istraživanja, pažljivog odabira, emocija i iskustva koje izlazi na vidjelo pri svakoj pojedinačnoj degustaciji. U početku je distribucija bila definirana u caffe barovima pokrajine, a sada je tvrtka odlučila promijeniti trag fokusirajući se i na maloprodaje, a posebno na međunarodno tržište. Proces internacionalizacije rezultat je strateških izbora namijenjenih rastu i razvoju robne marke. To se provodi kroz sudjelovanje na međunarodnim sajmovima i promotivnim događajima koji su učinili i nastavljaju identificirati Marcafè kao marku poznatu i cijenjenu na lokalnom, nacionalnom i međunarodnom području.